Олександр Слобода

Ми згадуємо лише пережите

Подорож до Кіпру. Протарас • Айя-Напа • Ларнака • Коннос бей. Відео і фотозвіт

Цього року наша подорож видалась на Середземне море. Кіпр був вибраний, можна сказати, раптово і в останній момент нашого вирішення. Усі думають шо Кіпр — це щось недоступне і захмарне. Зовсім ні. По-перше, віза для українців безкоштовна. По-друге, все бронюється завчасно і спокійно. В Європу важче попасти ніж на Кіпр. До того ж це та сама Європа, ціни в євро, менталітет європейський і все таке. Кіпр — це частина Греції, тільки трохи слабо розвинута. Почитайте історію. По фото і відео ви побачите будівлі які на межі між тим і цим.

Ну гаразд, рахуємось вперед. По ходу будемо розбиратись. Летіли ми з Жулян, вперше.

Кіпр

Політ займав приблизно 2:30-3:00 години. Летіли через Візейр. При замовленні квитка онлайн будьте дуууже уважні, читайте і перевіряйте усе.

Прилетіли вже по обіді.

Поселились в Larco Hotel. Дві зірки. Персонал привітний. Але не без приколів. Вечором виявилось що в душі тече холодна вода. Пару раз ходили до адміністратора, питали шо за діла. Вона просила почекати поки збіжить вода. Чекали. Потім вона шось перезагружала, ше 15 хв тра чекати. Ну чекали. Гарячої води так і не було. Добре, що в номері був чайник ))))) А шо робити ))) Нагріли воду, я дружину сполоснув, вона мене. І вже коли помились я впадково відкрутив холодний кран..... ))))) ага, те шо ви подумали, там потекла гаряча вода. Тьфу ))) Зате в номері на халяву дали два апельсина. Ну і ще один не приємний момент. В них виявляється розетки європейські, не такі як наші. Я цей момент упустив. А на ресепшені сказали, шо дадуть переходнік за 3 євро в залог і повертають 2. Тобто за користування переходніком 1 євро. То капець. Нам на одну ніч було то домовився безкоштовно. Але то якось так не по-християнські брати євро. Ну то таке.

Приїхали, кинули речі і впереж у місто. До речі, прилетіли ми в Ларнаку. Там є аеропорт.

Набережна

Архітектура там хоч і старувата але дуже гарна. Просто йдеш і око милується зі всіх доміків.

На Кіпрі колись були заворушки і частина окупована Туреччиною, частина лишилась під Грецією. І тоді Кіпр зупинився в розвитку. Ще досі вони не могуть відійти від того. Тому в розвитку Кіпр трохи притормажує. Але цим він і кльовий.

Кіпр

Приїхали і перше шо нас вразило, що на вулицях нема людей. Ну, тобто вони є але якось так то там, то там. Геть. Нас ще висадили не там, потрібно було шукати готель. І немає в кого запитати ))) До речі, як прилетите на Кіпр і будете шукати свій готель то у водіям кажіть зразу назву вашого готелю, а не так як ми, орієнтувались по зупинках. Там зупинки мають назви. І наша зупинка співпала з одним з готелів, який розташований зрозуміло далеко від нашого. Нас висадили, кажуть, ось ваш готель. )))) Добре шо там жіночка була, говорила по-російськи, то вона нам підказала куда йти.

Бачите самокати стоять? Отам всі ганяють на таких. Ну не всі... всі туристи.... всі багаті туристи )))

Хтось іде на посадку.

Кіпр

Це якийсь замок але ми туда не попали.

Дуже гарне і чисте місто.

Так, і тут є Макдональдс. Куди ж без нього. Ціни там в принципі не дорогі але ми там не хавали. Не гоже якось нам, європейцям, в тому гадюшнику харчуватись )))) Шучу, звичайно, але нам хотілось шось з місцевих блюд скуштувати. Тому, їли ми в місцевих закладах.

Кіпр

Йдемо по набережній, вже десь по годині 17 було, а ларькі починають тільки відкриватись. Хм... як потім виявилось, що в них життя в місті починається після заходу сонця. Ну при наймі коли жара спадає.

Перша наша забігаловка була Hobo. Класний сервіс, нам принесли оце все шо ви бачите. Типу м’ясної тарілки. Смачно все. Рекомендуємо.

Офіціант десь з Руминії.

021 2

Кіпр

На набережній є пару портів, де тусуються яхти.

Вулички

Схоже на Луцьк ))) біля старого будинку паркується скляна сучасна будівля

Стрьомноватий балкончик...

Кіпр

Кафешок там просто безліч.

Дцже мені сподобались ставні. Таки стильні

;-)

Кіпр

Церква святого Лазаря. Так, того самого якого воскресив Ісус. За легендами він перебрався сюди і тут проповідував. Ми прийшли пізно, все було закрите. Тьотя, що продавала всякі речі, сказала шо там в середині багато чого цікавого, і ікони, і мощі, і ше всяка всяична, яка стосується Лазаря. Приходьте завтра. Ми сильно не засмутились шо не попали в середину і пішли назад.

Багато будівель які заинуті або пустують. Криза, напевно, пройшлась ураганом.

Ще трози церкви Лазаря

Світанок у Ларнаці.

Кіпр

Котів там до речі як в нас мух ))) Багато і всі худі і багато котенят.

Це вигляд з нашого номеру в Ларко готелі ))) Нам завше "везе" з тими видами, як не на якесь будівництво то десь кудась... але забіжу наперед, наступний номер в нас був просто пєсня. Я про вигляд )

Зранку ще пішли погуляти трохи.

Кіпр

Ну і як без фотосесій )))

Хотів би я піти на риблку на цьому судні.

Це вже хтось ловить )))

Кіпр

Потім наша подорож була в інше місто, яке має назву Протарас. Це трохи було їхати. Добре, що там люди доброзичливі, водій підказав, на автостанції підказали. Жіночка там просто мега крута, видала нам роздруковки коли де який автобус йде, маркером позначила прибуття-відбуття. Короче, приємно вразила. Проїзд в автобусі 1.5 євро. І якось немає різниці чи ти дві зупинки проїхав чи в інше місто.

Основний готель був "Adelais". Три зірки на НВ. Тобто у ціну включались сніданки і вечері. А обідали в місті. Кормлять там смачно. Їжі достатньо, щоб гарно поснідати і повечеряти. Оскільки напої увечері не включались то офіціантка тулить їх вам під час вечері. Ми вистояли усі 6 днів ))) Ну, ціни там самі розумієте. Для порівняння: бутилка вина в готелі коштує більше 8 євро за бутилку. А в магазині поруч ми бачили за 3 з копійками. Ну, звичайно, мона там про марки сперичатись але тим не менше ))))

Заселили нас десь через годину після нашого прибуття. Мабудь чекали коли буде 14:00 щоб по правилах ))) Я натякнув адміністратору легенько і нас заселили раніше на пів години ))) Номер там як номер, правда немає чайника. В номері холодильник, платно і шумить. Інет там просто по космічним цінам, 4 євро година, 30 євро за тиждень. То ми ловили його в кафешках де обідали. Переходнік хоть тут безкоштовно ))) під залог в 2 євро.

Кинули речі і пішли гуляти. На обід зайшли в цю кафешку. Ми читали рпо неї відгуки в неті, казали шо не дорого і смачно. Так воно і було. Власник — кльовий мужик з чудернацькими вусами. Шкода не сфоткався з ним. Він готує власноруч по особистим рецептам, дуже смачно. Спробуйте обов’язково в нього шифталії. А от ковбаски по селянськи можна не брати.

Далі було моооореееее

В перший день ми пішли на відомий пляж Fig Tree Bay. Але про нього чуть пізніше бо фотіка ми перший раз з собою не брали. А от на другий день ми поїхали на відоме місце під назвою Коннос Бей. Там просто прозоріша вода.

Туристи з України піднімали кіпрське море )))

Кіпр

На пляжі ліжаки та парасолі все платно. 2 євро один лежак на раз. Тобто якщо ви десь пішли до вернувшись знову треба платити. Ми брали з дому покривальце того нас це не обходило ))) чи навпаки все обходило.... стороною ))) Таких як ми було багато. Місцеві приходили зі своїми парасолями ))) ну на те й вони місцеві

Турист ))))

Природа там дуже гарна, щось схоже як в Криму. Тому, Крим — адьйос, хелоу — Кіпр.

В Каті моєї манічка щоб пофоткати квіти. Тому, любуйтесь

Телефонна будка працює на сонячних батареях. Взагалі там багато таких батарей на будівлях і багато вітряків.

Обідали в цьому закладі. Потім трохи пожалкував.

Кіпр

Хавчіка там більш-менш не дорогого не виявилось. Тому я замовив салат з морепродуктів які хвалиил в неті.

Салат то такий развод. З морепродуктів там: крабові палички, консерва і пару мідій з криветками. Буквально по пару штук. Ну і овочі всякі. Я хотів віднести назад але потім передумав. Ну сам салат не поганий на смак, заправлений соусом там.... але шоб це морепродукти за євро приносити буууееее.  Не рекомендую.

Після обіду ми пішли на мис Капо Греко.

Парк дуже гарний. Але було вельми спекотно

Кіпр

Ці "варани" лазили там скрізь. Потім ми вже на них не звертали уваги.

Весілля на Кіпрі — дуже кльова річ. Якщо бажаєте, можемо організувати, зняти і змонтувати. Там дуже гарно і є місця спеціальні для таких урочистих подій. Так як ця церквушка на мисі.

Не смійтесь з моєї кепки. То Катя заставляла мене її носити від сонця. Не встиг до від’їзда купити нормальну ))))

Там зустріли фотографа з Расєї. Пофоткав нас троха )) і я його

Раніше тут стрибали. Зара заборонили.

Ганяють там на таких відкритих карах.

Находились ми тоді до чортиків

Весілля бачили.

Кіпр

Автобус для гостей весільних. Дуже кльовий, гарний. В нас би такий запустили!!!

Повертались ми назад і натрапили на місця для відпочинку. Багато їх там але напевно літом вони не актуальні, хіба десь зимою.

Йдучи назад ми... заблукали. Дорога асфальтована раптом закінчилась і почалась грунова. Ми нею не шли але таки пішли.

Кіпр

Блукали там змучені жарою, якось чудом вийшли на трасу. Тут караван народу їхав.

Земля в них якась.... бордова.

Бачили цілий великий коплекс і весь закинутий. Геть.Хто хоче бізнесом зайнятись — велкам.

Кіпр

а на наступний день ми пішли все таки на Фіг Трі Бей. Там теж гарно.

Джек Горобець вам передавав привіт.

Багато різних атракціонів. Звичайно шо дороговато але адреналіну напевно дає нормально.

Кіпр

По цінах можете тут зорієнтуватись якщо видно буде.

— Шеф, два счетчика!!! ))))

Тема весіль відкрита повністю ))) До речі весілля там грають в будні дні. Ну принаймі ми багато зустрічали. Це фотосесія на пляжі.

Кіпр

А це фотосесія котеняти. Точніше відеосесія

На наступний день ми прибули в Айя-Напу. Це відоме курортне місто. Якщо в Протарасі переважно сімейні люди і старші. То тут багато молоді бо він вважається молодіжним курортом з відомим пляжом.

Один з найкращих пляжів з білим пісочком.

Ми застали хвилі!!!!

Моя красотка )

Таксі усі лімузіни.

Кіпр

Хавали ми в одній забігаловці але хавчік цікавий і смачний.

В кінці як бонусом безкоштовно Панакота. Дууууже смачна.

Ось ця канторка, рекомендую.

Коти в Айя-Напі теж дружелюбні

Це якийсь старий монастир.

Дерево там бабайське!

Кіпр

Шкода шо фонтан не працював.

І знову Протарас.

Місцевий пляж, не далеко від нашого готелю. Бо той Фіг Трі Бей фіг зна як далеко ))) Ну тьопати до нього хвилин 20 треба. А це рядишком, не такий понтовий але теж класний.

Ех, взять би тебе Кіпр, та й привезти в Україну!!!

Кіпр

Балкони з скляними бортами. Вже в трулях не вийдеш ))))

Багато пустуючих приміщень.

А цю територію, напевно, можна купити, під готельчик.

Кафешка біля нашого готелю. Гарна

Конкуренція шалена тому треба виділятись.

Трохи про наш готель.

Короче, будете заселятись беріть номер 319. Це Джек-Пот! Панорамка там просто шикарна. І проглядається набагато більше ніж у інших номерах. Саме високо і саме збоку. Тобто сусіди там одні.  Панорама клікабєльна

Кіпр

Це літня веранда, тут можна поснідати. Бачите справа підвішена блискуча штука? Це відганяч мух. Просто пінопласт обмотаний фольгою )))

Зустріч на пляжі.

Гуляли і натрапили на весілля.

Кіпр

Нічний Протарас дуже гарний і шумний. Народу безліч.

У деякі бари просто черги були щоб потрапити.

І знову мооорееее

А це Катіне ноу-хау. Щоб вода зберігала більш-менш холодний стан і не нагрівалась Катя придумала такий чехольчик з пакетіку для гриля. Я вам скажу шо нормально! В нас десь була вода в перший день без нього то через пару годин можна було в ній чай заварювати. А вода в цій екіперовці прохолодна до кінця дня. Користуйтесь ;)

Місто чисте та гарне

Кіпр

Піцца Хат. В них там акція була: плати гроші і їж скілкьи влізе. Офіціанти чергували біля нашого столика з піцою ))))

На кактусі можна лишити свій автограф.

Останній дань і додому.

А це в туалеті аеропорту можна за пару євро придбати предмети першої необхідності. Тільки це не в Жулянах )))) а там.... у них.

Кіпр

Підсумовуючи вищесказане та пережите, хочу сказати: не бійтесь сміливих подорожей. Кіпр — дорого і круто. Життя одне, Бог дав тобі його щоб ти ним насолоджувався, а не пригнічував себе постійно. Подорожуй і дякуй Богу за все.