Олександр Слобода

Ми згадуємо лише пережите

Турція: Белек-Анталія-Памукале-Кемер

Подорож в Турцію майже дикарем. Відео і фотозвіт

Отож, починається розповідь про незабутню подорож до Турції. відхожу від традиції писати туристичні пости російською. Вчіть українську! Усе почалось з того, що батьки моєї дружини виграли екскурсійну путівку в Турції. Самі вони летіти не захотіли тому ми тут, як тут. Погода в ту пору якраз була помірна але е не сезон, тому екскурсії в самий раз. Тим більше була безкоштовна екскурсія на Памукалє. Думати багато не прийшлось, пакуємо валізи і.... як виявилось в безкоштовність путівки входить лише проживання (і то, лише зі сніданками) ну і пару екскурсій. Все інше або купувати в компанії або самим. Почали взнавати вартість перельоту і проживання. Для зрівняння: переліт туди-назад в компанії коштував 1050 на двох, ми полетіли за 450. Є різниця? А то! Шкода тільки, шо вилетів на потрібний нам день не було, прийшлось ще бронювати проживання в апартаментах в Турції через Букінг. Перший раз летіли тако, дикарем. Багато було переживань, особливо: як добратись вночі до заброньованого нами номеру. Ладно там вдень або ж хай і в ночі але у знайомому місці. А це в незнайомій Турції.... Короче, прилетіли ми, вже було темно. Виявилоась, що автобус, який прямувів в потрібне нам місце в Анталії, паркувався відразу біля аеропорту, біля входу. Автобус 600а. На ломаному англійському на надрукованій карті пояснили, що нам потрібно в район Калєіче. Воділа сказав, що зробить нам найкращу зупинку. Поїхали. Їдем-їдем, а зупинки нема. Думав мо воділа забув. Через хвилин 40-50 він запиняє. Виходим на зупинці, навколо ніч, якісь підозрілі турки туда-сюда ходять. Нам було хвилин 10 ходьби туда але через те, що в дружини боліла голова, ми взяли таксі. Іноді добре, що болить голова, бо ми б там точно заблукали. Калейчі — це район старого міста і вулички там вузькі і хвилясті. Сам таксист перепитував в місцевих, де той готельчик, що потрібно. Та й тим більше всякі підозрілі лічності там ходили. Але як потім виявилось, там нормал гуляти вночі, коли освоїшся. Значить приїхали ми на ночівлю в Кандел Хаус.

Турція

Хороший готель. Хороший господар. Переночували там нічку.

Сніданок: гарний, цікавий, смачний.

Апельсини ростуть скрізь, як яблука. До речі, зі шкурок апельсинів там роблять вельми смачне варення. Зверху на фотці можна його побачити. І ще в нас в холодильнику також. Катя зварганила не гірше ніж в турків. Ням-ням.

Турція

Коти там скрізь, як в Індії корови.

Район старого міста «Калейчі» (Kaleici). Вельми гарне місце. Наш Любарт не вспливає і близько. Пізніше дам більше фоток, бо це був перший день, все було розписано. Встали, поїли, зорієнтувались, скупились і в Белек, в готель. Своїм ходом.

Погуляли трохо по Анталії. Ну таке класне зелене місто шо взагалі.

Патріоти )))

Тема чаю там відкрита. Чай п’ють скрізь. На лавочках сидять всі п’ть чай. Мужикі з такими штуками розносять чайок.

Такі зелені статуї по всій вулиці. Різні.

Це ворота Адріана.

Туристів там неміряно.

Лужайка. І таких місць там багато, не те, що в нас.

Що це за штука не зрозуміло. Напевно, як в нас колонка з водою ))

О, так, це Анталія )))

Вернувшись в готельчик, розпитали як нам потрапити на автовокзал. Потім сіли на трамвай і доїхали до Отогара, тобто автовокзала.

Саме приміщення автовокзалу дуже красиве і не скажеш шо тут автобуси курсують.

Турція

Далі знайшли маршрутку до Белека. Доїхали. Там пересіли на маршрутку до Богаскента, де і був наш готель. Отак ми дістались до ключового готелю, де мали з’єднатись з групою щасливчиків, які виграли путівки ))))

Готель «Crystal Paraiso Verde Resort & Spa 5»

Не поганий, зелений готельчик. Велика територія. Багато зелені, фонтанчиків.

Турція

Це дорога до моря. Море знаходиться в 5 хвилинах хотьби.

Йшли на море ми не одні ))))

Море там було..... буууееее. Чи то вітер, чи то не сезон. Не знаю, але море було грязне.

Пішли назад. По боках — камиші. Взагалі, по лінії, це останній готель, за ним — поле.

Це територія плавальна. Горка там.

Турція

Це ресторан. Їжі було багато. В нас були лише сніданки. Хоча ми на один вечір взяли браслети в відпочіваючих, пішли повечеряли. То їжі там багато і різної (це ще в порівнянні з наступними готелями).

П’ятизірковий горобець хоче стирити хавчик ))

Номера не погані, є сейф.

Турція

Це нам зробили прибиральники такий сюрприз.

Ми в боргу не лишились ))) Схоже на тризуб? )))

А це вигляд з вікна. Взагалі, в нас шо не готель то вигляд десь на перейферію. І ми ніколи не міняєм. Ну й шо, і так класно. Треба бути задоволеним тим, шо маєш. Комусь же ж треба жити в таких номерах. Можна було б і доплатити, і поскандалити... та ну, ми ж туда приїхали не виглядом милуватись з балкону, а відпочити.

Пішли погуляти. Це фойє.

То — анімація.

А то — ночний вигляд з нашого балкону )))

А то — вечеря наша. Куплене в Анталії ще. Якось наїлись )))

Турція

Зранку пішли побродити по готелю. Там внизу є багато коридорів де є різні хамами і бані, і критий басейн. Але перед тим, як потрапити в безкоштовні штуки, тебе проводить гід по платним, робить рекламу ))) Хамам тут безкоштовний і я вільно розлігся там.

Сауна також безкоштовна. Там познайомився з одним французом, з яким мило поспілкувались на ломаній англійській )))) шо він, шо я )), Питав в нього, чи для європейців ціни готельні не задорогі. Казав шо дороговаті. Але як готельні ціни то нормальні. Ага, думаю, нормальні )))) Потім більше напишу.

Обід. На сніданку натирили ковбаски з хлібом на бутікі, завариили мівінку, ляпота )))

Турція

пішли гуляти по території. Це туристи мантри якісь роблять. Духів викликають певно ))))

Голо-босо. Йдем за територію у пошуках магазинів.

Поле, як я і казав.

Турція

Іноді місцевість була як то і з України не виїзжали )))

В магазинчики, що поруч з готелем не варто і заходити. Ціни там високі.

Перша кафешка і магаз. Ціни високі в кафе. Купили тільки води. І то, як потім виявилось, задорого.

Турція

Короче, якшо йти по дорозі хвилин 15-20 то можна дійти до супермаркета. Ціни там вас приємно здивують. Для порівняння: бутилка води мінералки, полторашкі, в готелі коштує 2 євро (6 турецьких лір), в магазині шо ми купили першому: 1.5 ліри, а тут: 0.40 курюшей (1 долар — 2 ліри, 1 ліра — 100 курюшей). Короче 40 копійок заплатив турецьких. Як побачив ціни — чуть не впав )))) Супермаркет ШОК. І ще є БІМ. Будете в місті то шукайте ці магази. Ціни там нижчі.

Вернулись в готель.

На настуний день в нас була екскурсія на водоспад «Карпуз Калдиран» (Karpuz Kaldiran), в перекладі: Падаючі кавуни ))))

Водсопад шикарний.

Далі, нас відпустили трохи погуляти по Анталії.

Калейчі зверху.

Мечеть.

Пообідали дьонерами.

Продавець з харизмою.

Ти кота бачиш?

А він є ))))

По дорозі додому нам зупиняють в саду релігії. Це так називається територія, де разом розміщені мусульмани, католіки і євреї.

По ходу можемо споглядати на красу!

Це екскурсія на текстильний завод. Взагалі, про екскурсії скажу окреме слово. Система така: тебе возять по різним заводам і фабрикам, там тулять товар з колосальними знижками. Всі довольні. Покупець думає шо виторгував кучу грошей )))) Ага, заїдьте в магаз любий турецький, там те ж саме коштує стільки само, а то й дешевше. З продажів процент має й гід, який привіз тушок. Перед входом кожному дається номерок, номер групи, щоб потім ідентифікувати сумми і проценти. Ми пройшли через всі круги пекла таких екскурсій. Там дуже діють психологічно. Багато продавців. До кожної пари пристає один продавець, який ходить за тобою по залу, розказує, пропонує. І це все так мило, шо ти аж готовий заплатити йому просто так )))) Моя вам порада: не ведіться. Через годину він про вас забуде, а на ваше місце прийде наступний. Чемно відповідайте, запитуйте і так само чемно відмовляйте чуть шо. По нас там відразу можна було зрозуміти, що ми нічого купувати не будем )))) нам ці продавці так і казали ))) Ці екскурсії є обов’язковими, ну просто далі ніхто не поїде поки не завершиться екскурсія. Типу, перш ніж потрапити на водоспад нас завезди на ювелірний завод, де куча прикрас по супер вигідним цінам ))) А є так і туристи шо накуповлюють повні торби ))) і радіють.

Нарешті настала екскурсія на Памукале. Самі ці водоспади розташовані поблизу старовинного міста Хераполіс.

Театральний колізей.

То наша група. Гід Суніт.

Йдемо до церкви Филипа. Не знаю, чи то апостол, вроді да.

Відончик кльовий.

Турція

а ось і саме Памукале. Вхід у взутті заборонений. Усі роззуваються.

Красота там, звичайно, бомбезна. Правда те, що я бачив на рекламних картинках, я там не побачив. Не знаю навіщо але там прорили канавку і воду пустили мимо усіх купалень. І вода по ходу тільки на одній стороні, де ходять туристи.

Туристів там.... любої національності.

Вигляд знизу.

Обід.

Замануха для туристів. Сідєш на ковьор, тебе знімають тіпа ти летиш, і зразу в едіку всьо ріжуть і підкладають фон, типу ти в Турції ))) Дико виходить але народу подобається.

Турція

А це басейн Клеопатри. Ну він лише так називається, понятне діло шо Клеопатра там і поруч не валялась. Але існує легенда... бла-бла-бла ))) Тіпа, якшо скупнутись там то станеш молодим ))) Вхід туда був дуже дорогий ми там не плавали. Старими пішли далі.

Півень там символ міста по ходу )) Щось там з ним зв’язано, не пам’ятаю вже.

Далі рушили через старе місто.

Туалети

Туалети зсередини. колись тут мочились наші пращури )))

Кладовище.

Турція

Це лавочка для згадування покійника рідними.

Гробниці.

Далі на одну ніч нас поселили в Polat Thermal 5*

Турція

На територіє знаходиться термальне джерело з кіп’ятком )))) Можна на халяву пошпаритись ))

Сам готель так собі.

Черепашок там багато.

Кусаються прикольно

Інет безкоштовний!!!

Отак от ))

Басейнік.

Далі нас повезли в Кемер. По дорозі заїхали в підніжжя Памукале. Вигляд знизу. Гарно там.

Черговий етап екскурсії це — ковровий центр.

Турція

Усі коври роблять вручну. Тепер я знаю, як відрізнити ручну роботу від заводської.

Цікаво було побачити процес як прядуться шовкові нитки.

А це шоу з коврами. Мужики виходять і розстелають перед тобою коври. Потім процес той самий, шо я описував зверху.

Турція

І на здачу звозили нас в солодкий центр. Де рахат-лукум і все таке.

Турція.

Панорамка клікабельна

Турція

Останній готель був в Кемері, Grand Ring 5*. Не поганий, тільки хавчик там галімий.

При поселенні гід сказав, що є номер з виглядом на море. Ми чесно його виграли. Ось вам вигляд на море ))))

Але я встиг там підробити трохи будучи портьє )))

Турція

Як виявилось, нас заселили в корпус, які колись були готелем з 1 зіркою ))

Номера трохи дикуваті, сейфа нема, тєлік маханький.

Туриторія в принципі нормальна, наш корпус з головним з’єнаний тунелем під дорогою.

Сніданки жиденькі.

Собацюри похмурі.

можна взяти книгу почитати або залишити свою.

Вийшли погуляти за готель.

На той час усі безкоштовні екскурсії закінчились, платні були ліві і дорогі. Тому ми вирішили влаштувати собі самі екскурсію в Каньйон, який розташований неподалік. Таксі туди й назад - 30 баксів. При чому воділа чекає тебе скільки треба там біля входу )) З нами поїхали ще одна сім’я з Мінська. Туда можна взяти і велосипед на прокат і доїхати дешевше. Але вже на виході ми побачили одну парочку на вєліках, які висунув язик приїхали я зрозумів, що краще все ж таки таксі ))))

Турція

Місце це просто дуже гарне. Я давно мріяв побувати у такому місці. Там можна бродити дуууже довго.

Ми якраз попали коли рили траншею, розчищали русло річки, чи розширяли.

Гірська річка. Дуже кльово. Я там ходив по ній просто

Турція

Жителі каньйону були нам раді ))) чи не раді )))

Зупинись ) Таких зупиночок багато там.

На виході ми купили квиток на спец-одяг і спец-тур в спец-місце. Там також дуже гарно але без костюмів з касками туди не пускають, типу там камні можуть обвалитись )) А раніше не могли типу.

Турція

Ось так ми почали виглядати ))

Космонавти )))

Саме важке місце. Там потрібно стати так, щоб твій напарник став тобі на коліно, виліз і подав тобі руку. Ми там стикнулись з парочкою турків, які мали гіда спеціального з собою. Я їм поміг вилізти, а потім цей гід і нам поміг )))

Турція

Це кінець. Як нам пояснили, зараз річка трохи поубавила, бо перекрили через розчищення. Так то кажись далі проходять декілька метрів.

Гарно але мало )))

Привіт, міньчани ))

Турція

А це вже в готелі. Хоч в одному готелі можна було скупнутись в морі. Холодне але нормально, нам не звикати.

Поїхали в Кемер погуляти.

Центр Кемера. Маршрутки йдуть прямо туда, це кінцева. Звідти і назад.

З продавцями можна знайомитись, розмовляти, заводити дружбу. Так ми тут купили дещо зі знижкою, продавець показав нам де можна поїсти, як для турків.

Турція

Ось тут ))) Меню там заслуговує окремих фоток ))) Точніше переклад.

На наступний день ми їдемо в Анталію у заброньований апартамент. Кешкін хаус.

кинули речі і гайда погуляти старим містом.

Героям слава!!!!

Турція

На камнях багато відпочиваючих, місцевих. Дехто навіть пікнікі влаштовує.

Набережна розташована відразу біля старого міста.

Взагалі Анталія дуже адаптоване місто для неповносправних. Це, напркилад, зарядка для візків.

справжньою насолодою було звернути з шумних туристичних вуличок в спальний район. Ось де життя турків.

Турція

Зайшли в забігаловку, перекусили турецьких блюд.

Поки ті мирно спали....

Тут катають паляниці ))))

І знову шум-гам.

Мітинг в підтримку якихось студентів яких толі вбили толі шось.

Якісь національні шествія з бубном.

Турція

Повернулись в готельчик. Господар готелю дуже кльовий мужик і балакучий. Гарно володіє англійською і напевно думав шо і ми так само )))

Вигляд там кльовий.

Пішли погуляти по ночному місті.

А на наступний день, ранок-сніданок і чемодан-вокзал-додоми.

Турція

Добре, що видрукували карту, по ній знайшли зупинку автобуса до аеропорту.

В аеропорті була якась делегація дітей ))))

І на цій позитивній ноті я закінчую свій ефір. Поїздка мені сподобалась. Друзі, подорожуйте. Ми згадуємо лише те, що пережили. Все інше лише уява....