Олександр Слобода

Ми згадуємо лише пережите

Дземброня. Місце, де народжуються хмари

Подорож в Карпати. Дземброня, трохи Яремче та шмат Верховини Відео і фотозвіт

Я спеціально вибрав осінній час для подорожі в Карпати. Я хотів застати гори на зламі пори року. І я не помилився, початок жовтня — це саме цей час. Ми застали Карпати у кімнати для переодягання. Скидуючи літній, зовсім зелений наряд, гори почали зодягатись у жовтий прикид. Такий собі, неповторно-мальовничий природній камуфляж подарував нам наш творець.

В пості буде багато фоток просто Карпат. Ми спєцом взяли кращий, ніж завжди, фотік. Моя дружина старанно обробила усі фотки. Тому будемо насолоджуватись разом. Ну і відос звичайно на гоупрошку.

Карпати

Маршрут наш був такий: спочатку поїздом з Луцька до Івано-Франківська. Прибуває він туди в 4 ранку. А вже в 5:10 ми їхали маршруткою з автовокзалу до Верховини. Там в 12 йде маршрутка до Дземброні. Ми погуляли по Верховині і поїхали автобусом до нашої мрії. Увага, автобус йде тільки до нижньої Дземброні. Звідти до верхньої піляти 4 км. Будбьте уважні при виборі місця відпочинку. Ми завчасно замовли котеджик в одної сім’ї. 150 грн за сутки з нас двох, домик з усіма зручностями окрім кухні. Кормила нас та сама сім’я за додаткову оплату (110 грн за одного за сутки: сніданок, обід і вечеря). Годують смачно, домашня кухня. Сметанка домашня ням-ням. Баранінка копчена, піджарена оуууу.

Короче, приїхали в Верховину. Особливо робити там нема шо, місто в одну вулицю де толком ніц нема.

А потім була Дземброня. Я відразу ж закохався в це село, у цю місцевість. Панорамка клікабельна. Вигляд з нашого вікна. Так би зберегти і вдома відкрити ))))

Карпати

Зустріли нас добре. Люди в автобусі підказали де вийти.

В перший же день пішли гуляти до магазина. Від нас всього лише 4 км. Відповідно він знаходиться у верхній Дземброні. Погодка нам випала пасмурна з дрібним дощем. Мене анічуть це не засмутило, навпаки, мені подобається така погодка.

Карпати в цю погоду особливо загадкові. У Верховині ще купив шапку бо вітер був троха холодним. Така, одноразова )))

Карпати

Довго було до магаза але краєвиди не давали нам сумувати.

Так живуть там люди. Взагалі, нижня Дземброня, де ми жили, нараховує аж 18 дворів ))

Мілаха.

Карпати

— Слухай, мілка, шо скажу, тільки нікому....

В нас на території паслись коровки та кінь господарів. Прикол в тому, що вони їх на ніч залишали на лугу. Типу круглосуточний ол інклюзів ))))

Взагалі, тема корів там відкрита повінстю. В кожно дворі є корови і великі території для пасовиська.

Карпати

Це наш домик. Щоразу нам потрібно було підніматись по крутому склоні додому.

А це хатинка господарів. Літом, там вони здають ще кімнати.

Дуже класно там.

Карпати

На другий день, ми пішли на гору, яка знаходиться навпроти нас. Вона, ніби як, без назви.

Тема воріт такого типу актуальна у Дземброні. Щоб пройти, потрібно вийняти одну штахетину, пролізти, а потім засунути назад її. Це запобіжні методи, щоб свійські тварини не забрідали куди не треба. Іноді, з двух боків, набивають доски, виходить ніби сходи. Щоб не робити маніпуляцій з штахетинами.

Чудернацьке таке дерево посеред галявини.

Нарешті ми вийшли на хребет. Відони там ух!

Дякуємо Віті Мурвському, за предоставлений термос. Ми змогли, у таку зябку погоду, насолоджуватись теплим чайком, знаходячись на вершині гори і любуючись краєвидами. То незабутньо, я вам скажу.

Дві панорамки з того самого місця. Одна на типу крупнячок, а інша загалка.

Крута.

Фарбується ?

Карпати

Стежка додому, мимо яблунь.

Виглянеш у вікно... красота. Сюди треба приїзжати за надхеннням або книжку писати чи сценарій.

Я ніколи не думав, що є місце на землі де хмари народжуються. Я думав, що вони десь, якось там зверху сходять.... тепер я зрозумів, що помилявся. Дземброня — це місце народження хмар. Вони народжуються десь глибоко в таємничому лісі та линуть догори. Здається, що усі гори дихають. Заворожуюче просто.

В останній день на пару хвилин вийшло сонце. Усе заграло зовсім по новому.

Не надовго. Далі знову хмари. Ми йдемо на гору «Піп Іван». Так її усі називають. Хоча знаючі люди розказали нам, що це ніякий не піп іван, а гора насправді називається «Попиван». Назва походить від слова «попивати». Типу там завжди вітер віє, і ніби попиває.... співає. Звідси назва. Але туристи кажуть «Піп Іван» )))) Ну, звичайно на саму гору ми не намітили свій шлях, задовго і закруто, як для нас, не підготовлених. але за ціль ми поставили собі, дійти хоча б до Вухатого каменя. Є там така чуча, кму цікаво — погугліть.

Йдемо, попутно фіксуємо усю красу Карпат.

Карпати

Це вже верхня Дземброня. Серед села є хатинка, де сім’я виготовляє сир. Домашній і смачний. Ми купили там спочатку трохи, розпробували і потім прийшли і докупили більше. Такий....ммм... копчений, кльовий. Це не Бринза і не Вурда, воно щось інше. Короче, назвали ми його сир «Дзембронський» бо такого не їли ніде.

Біля самої гори стоїть інфо-щит. Тут маршрути і все таке. Наш маршрут синій. вздовж маршрута зустрічаються вказівники і кольорові мітки відповідно до маршрута.

На березі написано: «Иисус есть путь». Тему дороги там актуальна. І в житті також, в принципі.

Прямо нереально гарно.

Загадково.

Я вам скажу, що Карпати — це дуже гарна можливість дослідити слово Бога не в букві, а в творінні. Написано, що Бог усе створив своїм словом. І двилячись на це творіння, роздумуючи про те, що ти бачиш, можна пізнати Бога. І це справді так. Іноді, всяким богословам, не хватає таких досліджень. Вони сидять за буквою, а поруч існує таке красиве слово Боже, яке живе та діяльне. Просто наш Творець воістину прекрасний.

Вже здалеку видно одну хатинку, яка нас за мить здивує.

Ця фото мені дуже подобається. Передчуття чогось... якихось змін.

Карпати

То, по ходу, та сама гора. Ще її називають «Чорна гора».

А це та хатинка... як виявилось вона не жила. Але там можна зупинитись туристам, переночувати. Там є купа дров, місце де поспати і все таке. Навіть чай і трохи рису ))) Назад, коли ми повертались, тут якраз декілька туристів зупинялось на ночівлю.

Ще ніколи я так не радів на природі туалету. Якось не гоже було ходити у цю красу тому я, як чемний громадянин, сходив у горах у справжній туалет.

Взагалі, ця хата існує для пастухів, які випасають тут худобу в сезон.

Карпати

Такі штуки зустрічаються час від часу на шляху. Струмки або як на них кажуть гуцули Потечки ))) Можна попити напевно

Коли нам казали, що ми пройдемо через дрімучий ліс, ми не придали цьому значення. Але коли ми вже наближались до нього, стало зрозуміло що це справжній.... дрімучий. А коли ми зайшли....

Дихання просто захватило. Такої краси я ще не бачив.

Карпати

Просто на фото та на відео цього не передати. Там така атмосфера.... а ще цей туман, створюється така саобі казкова і в одночас дрімуча та загадкова атмосфера. Десь місцями як триллер. Ну, таке, я бачив лише у фільмах. Дуже гарно!!!

Ми вийшли до першого водоспаду. Потім до другого. Потім ще трохи пройшли...

«Візьми свій хрест і слідуй за Мною». Так сказав Ісус учневі своєму. Так каже він кожному учню і тепер.

Короче, вже замучені ми побачили, що не дійдемо до того вухатого. Та й туман був і сильно краєвидів там не сфоткаєш і ми вирішили повертатись додому. Сфоткали його на пам’ять.

Проводжав з гори нас дощ. Тож прийшли ми мокрі. Почали сушитись. Домик наш отоплюється на дровах. Дуже класно до речі лежати і слухати тріскіт дров у пічці. Сушили ми наші речі і я трохи не догледів та й спалив катіні носки. Вони аж закіпіли )))) синтетика...

Карпати

На наступний день, рано в ранці, ми поїхали у Яремче на день. Там знайшли хостел. Взагалі там не хочуть брати ніде на одну ніч. Типу не вигідно. А якщо беруть то дорого. Тому, хостел то оптимальний варіант. Кинули речі та й пішли гуляти.

Той самий момент, коли важливий не об’єкт, а фон )))

Взагалі, гарне, затишне містечко. Як не дивно теж в одну вулицю. Але тут воно більше адаптоване під туристів. Багато кафешок, всяких штук, турагенції і все таке.

Навіть є таксі )))

Водоспад. Взагалі їх два у Яремче. Але на другий ми не ходили, хватило і одного. Гарний до речі такий.

Скрізь і всюди сувеніри і медовухи ))

Карпати

Ходили по стежці Довбуша. Там теж гарно. Щось схоже на той дрімучий ліс у Дземброні. Тут в кадр влізла собачка, яка нас проводила по всьому маршруту. Де ми зупинялись фоткатись, вона теж лягала відпочивала. Аж до самого Яремче нас потім довела, як би ми її не відганяли.

Як вам фоточка?

А то вже майстерність моєї дружини.

Карпати

Гарний будиночок. коли ми йшли туди, на ганку сидів старий дідок. Цікаво, як він там живе.

Короче гарно погуляли, відпочили. На наступний день поїхали до І.-Франківська. Я ніц не фоткав був вже такий.... змучений, що стояти не міг ))))

Підсумовуючи вищесказане та пережите, хочу сказати: подорожувати класно. І в Україні є безліч гарних місць де можна милуватись красою, яку створив Бог спеціально для цього і для його слави. Тому, відповідно, СЛАВА БОГУ!!!